[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
4 Mayıs 2009 Pzt 10:22:58 EEST

2009/4/21 Türker SEZER <turkersezer at tsdesign.info>:
> 2009 ile ilgili işlemleri component/paket listesi henüz hazır olmadığından
> yap(a)madım. Bu listeyi de bugün itibariyle uludag deposunda geliştirmeye
> başlayacağım umarım.

Bir takım teknik aksaklıklar yüzünden geciken component/paket
ayrıştırma işini sonunda tamamladım. Yeni paket listesine [1]
adresinden ulaşabilirsiniz. [2] adresinde de kararsız kaldığım birkaç
paket var.

[2] adresindeki paketlerden,

opencompositing bileşenini yeni düzende nereye almamız gerekiyor karar
veremedim. Window managerlar için ayrı bir bileşen açalım mı, yoksa bu
yapıda bir bileşen altına mı alalım?

science bileşeni altında çok sayıda haritalama/gps paketleri mevcut.
Bunlar için science ya da util altında ayrı bir bileşen açalım mı?

Yine science altında plotting yazılımları mevcut. Diğer dağıtımlar
science/visualization altına toplamış bunları. Bu paketler için öyle
bir bileşen açabilir miyiz?

Türker

[1]: https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/turker/contrib_devel_new
[2]: https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/component/turker/contrib_devel_packages