[Gelistirici] buildfarm e-postalarının başlıklarına gün ve tarih atılması

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Mayıs 2009 Pzt 08:29:42 EEST

Sun, 3 May 2009 02:39:48 +0300, Türker Sezer
<turkersezer at tsdesign.info> :

> Her derleme ile ilgili serinin ayrı bir thread olarak gelmesi takip
> edilebilirliği daha çok arttıracaktır gibi geliyor bana. Sanırım
> maillistesi sadece konu başlığına bakmıyor. Çok detaylı arama yapma
> fırsatım olmadı ama bunu nasıl yapacağımızı bilen varsa beri gelsin.
E-posta basliklari arasinda Message-ID, In-Reply-To ve References diye
iki baslik var, onlarla yapiliyor (konu satiri kullanimi tamamen
opsiyonel, standart disi).

Orjinal mesaji gonderdiginizde bir Message-ID satiri uretiliyor.
Yanitlarken, yanitladiginiz mesaj hangisi ise, onun Message-ID'si
In-Reply-To degeri olarak konuyor. References satirina ise "ekleniyor".

Yani In-Reply-To sadece o mesajin hangi mesajin yaniti oldugunu
gosterirken, References o thread'deki (o ana kadar ki) tum mesajlarin
ID'lerini iceriyor.

                   Doruk