[Gelistirici] yeni urgentpackages listesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Mayıs 2009 Paz 16:38:16 EEST

 Merhaba,

 Acil paketler listesini [1] elimden geldiğince 2008.2 kurulan ile gelen
paketlere göre güncelledim. KDE3 ve KDE4 bir arada olunca ve birebir
aynı paketlerin isimleri ile KDE4 paketleri oluşmayınca iş bayağı
karıştı.

 Listede sorunlar olabilir, 2009 a girmiş paketlerin adı geçebilir
KD3/Qt3 e giden paketler olabilir, eksik bağımlılıklar olabilir vs.
Bunları düzeltmesini paket sahiplerine bırakıyorum :)

 Arada KDE3 de olup KDE4 de olmayan paketler var (kdebluetooth mesela),
ya da kdebase3/kdelibs3 e bağımlı olan kitaplıklar var (libexif,
libexiv2 vs.). Yanlış yazılmış bağımlılıklardan geliyorsa
bağımlılıkları düzeltelim, bunların işini gören KDE4/Qt4 paketleri
varsa ve 2009 da olmayacaklarsa bu paketler için replaces yazalım.

 Listeyi ne kadar erken bitirirsek o kadar iyi, son tarih cuma.
Yolda bağımlılıklar toparladığında listenin tekrar üzerinden geçeceğim.

 Her zamanki gibi, listede paketiniz olmasa bile listeyi beklemeyin,
paketleri 2009 a aktarmaya devam.

[1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/urgentpackages

 kolaylıklar,