[Gelistirici] buildfarm e-postalarının başlıklarına gün ve tarih atılması

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
3 Mayıs 2009 Paz 02:39:48 EEST

2009/5/2 Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com>:
> Selamlar;
>
> Daha önce bahsi geçmiş miydi hatırlamıyorum ama güncellemeleri gösteren
> e-postalardaki gibi buildfarm'ın e-postalarında da günü, hatta saati
> başlıkta yer alsa güzel olmaz mı?
>
> Takip etmeyi daha kolaylaştıracağını düşünüyorum.

Her derleme ile ilgili serinin ayrı bir thread olarak gelmesi takip
edilebilirliği daha çok arttıracaktır gibi geliyor bana. Sanırım
maillistesi sadece konu başlığına bakmıyor. Çok detaylı arama yapma
fırsatım olmadı ama bunu nasıl yapacağımızı bilen varsa beri gelsin.

Derleme başlıyor, -varsa hata mesajları- ve derleme bitti mesajları
bir thread halinde olsa farm listesinin takibi hem kullanıcı hem
istemciler açısından daha rahat olur sanırım. Şu anki halinde
istemciler mailları rastgele grupluyor.

Maillerin tarihi saati bir şekilde mailın içinde yazılı olduğundan
başlığa yazmanın pek gerekli olduğunu düşünmesem de yukarıdaki ile
birlikte bu da uygulanabilir sanırım.

Türker