[Gelistirici] doc dizinleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
3 Mayıs 2009 Paz 00:21:16 EEST

Fethican Coşkuner wrote:

> Ozan bu listedeki paketler üzerinde gerekli değişiklikleri yapmış görünüyor.
> Ozan, bu listedeki paketlerin işi bittiyse listeyi temizleyebilir miyiz?
> Yoksa herkes kendi paketini kendisi mi silsin?

Ben deponun üzerinde,

actions.py'lerde srcTAG() arayarak tarama yaptım, ve elimden geldiğince
üzerlerinden geçerek düzelttim.

Başka metodlarla docdir değiştiren paketler (yamayla mesela) halen
yanlış yere
koyuyor olabilir belgeleri.

Ancak ben tüm o 100 küsür paketi stable'a merge etmedim, o yüzden
Onur'un listesinde
devel'de düzelmiş olanlar olabilir.

Onur hepsini merge edelim mi ne yapalım? Ya da devel->stable farkı alıp
her şeyi merge edelim mi fark açılmadan?