[Gelistirici] [paketler-commits] r65950 - 2009/devel/desktop/kde/addon/ktorrent

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Mayıs 2009 Cmt 21:56:15 EEST

On Sat, 2 May 2009 21:45:34 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> 02 May 2009 Cumartesi günü (saat 21:18:40) İşbaran Akçayır şunları
> yazmıştı:

> component altındaki liste eski kalmış olabilir. 2009/devel'de tüm
> paketler var. Gökçen birçoğunun ismini zaten değiştirdi diye
> biliyorum.

 Evet KDE4 ve ilgili paketlere giriştiler, 2008 deki khede-kde4 lerin
çoğu artık 2009 da khede isminde olmalı.

 component altındaki liste pardus/devel   deki paket isimlerine göre
yapıldı, 2008 deki paket isimleri değişmediği için component listesine
değil de 2009/devel e bakmakta fayda var.

 Paket isimlerinde aradan kaçan olmuşsa diye kontrol etmekte fayda var.
Bir de ismi işi bozan bir kaç paket olabilir. Yeni hatırladım
QtCurve-KDE? serisinde bir sorun var. Bilgisayarında KDE3 kullanan ve
QtCurve-KDE3 paketi yüklü biri pisi up la nasıl QtCurve-KDE4 e geçsin ?

 Benim aklıma gelen yöntem QtCurve-KDE3 ü depodan çıkarıp QtCurve-KDE4
e "replaces QtCurve-KDE3" yazmak. KDE3 ü tüm masaüstü ortamı olarak
Pardus 2009 da tutmak istemiyorum, bu yüzden window decoration ve style
ların en azından bir kısmını depodan çıkarabiliriz.