[Gelistirici] [paketler-commits] r65911 - 2009/devel/network/plugin/flashplugin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
2 Mayıs 2009 Cmt 16:46:29 EEST

02 May 2009 Cumartesi günü (saat 13:19:26) paketler-commits at pardus.org.tr
şunları yazmıştı:
> Author: gokcen.eraslan
> Date: Sat May  2 13:19:25 2009
> New Revision: 65911
>
> Modified:
>    2009/devel/network/plugin/flashplugin/pspec.xml
> Log:
> Player is linked to those additional libraries, we should write them as
> deps.

fontconfig ve gtk2 zaten vardı orda :)

Bu arada flashplugin'i 2009'da nvidia 185.x serisi ile denedim. Donanım
hızlandırmasını açınca yaşadığımız sorun artık yok. Yeni X'ten mi yoksa yeni
sürücüden mi bilmiyorum. Değişik sürümlerle denemek lazım. Eğer düzeldiyse
baselayout'taki workaround'u 2009'da kaldırabiliriz.