[Gelistirici] [Contrib-commits] r10024 - devel/programming/tools/geany

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
31 Mar 2009 Sal 18:01:52 EEST

2009/3/31 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Enrico kim bilmiyorum ama Vte'nin yazari oldugunu umuyorum. Bircok
> terminal -e kullanirken -c kullanmak cok anlamli gelmedi. En azindan es
> anlamli olarak koyarsin (hem -e hem -c ile komut calistirilabilsin
> diye).

Yok vte'nin yazarı Behdad Estahfun, Enrico Xfce geliştiricisi ve aynı
zamanda Geany'nın yazarı. Vte'de başından beri hep -c'ydi diye biliyorum.
Ubuntu Geany için birkaç yama yapmış; ama sanırım hiçbiri bu bizim sorunla
ilgili değil: http://patches.ubuntu.com/g/geany/extracted/

Sanırım şimdilik hem vte, hem de xterm bağımlılığı yazmakta bir sorun yok.
Böyle olmasa daha iyi olurdu tabi.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net