[Gelistirici] Yo Frankie! Lisans

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
30 Mar 2009 Pzt 16:03:27 EEST

2009/3/30  <hakan.uygun at uygunteknoloji.com.tr>:
> Merhaba,

> CC-BY, Creative Commons ile lisanslanmış, ticari olarak ve üzerinde istenildiği gibi değişiklik yaparak kullanılabileceğini ama Orjinal eser sahibinin ismininin belirtilmesi gerektiğini söylüyor...
>
> http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
>
> Hakan
> --

Evet, ben de az önce buldum onu :) Fakat kafamı karıştıran şey, redhat
neden CC-BY demiş lisans için. Çünkü senin verdiğin linkteki lisans da
Creative CommonsAttribution lisansı ve yukarıda verdiğim linkteki
lisans dosyasında da Creative CommonsAttribution 3.0 License olarak
lisanslandığını söylüyor. Sanırım bizim Creative
CommonsAttribution-2.5 olarak lisansını göstermemiz en doğrusu.
@Onur, birden çok lisans yazabileceğimizi biliyorum ama freedist
aklımdan çıkmış. Aradığım oydu :)

--
Murat Şenel