[Gelistirici] Yo Frankie! Lisans

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Mar 2009 Pzt 15:16:31 EEST

Monday 30 March 2009 Tarihinde 13:47:51 yazmıştı:
> [...]
> Blender logo, Creative Commons logo) and associated trademarks
> - the DVD cover (inlay) and DVD disc print
> - the binary executables
>
> Redhat, bu durumu spec dosyasında lisansı "CC-BY and Freely
> redistributable without restriction" olarak belirtmiş.  CC-BY ya bizde
> yok yada ismi farklı.  yofrankie-DVD-license.txt dosyasında ise lisans
> Creative CommonsAttribution 3.0 olarak belirtilmiş. Sanırım bu da
> CCPL-Attribution-3.0 oluyor. Bu durumda pspec.xml'de
> CCPL-Attribution-3.0 olarak göstermek en doğrusu gibi geldi (CC-BY

 CC-BY ı bilmiyorum ama Redhat'te lisansların durduğu bir yer varsa (wiki
sinde) açıklaması olabilir, pakete koyduklarına göre kendi sitelerinde ya da
paketler içinde bu lisansın metni olması gerekiyor

> Fakat, üstteki durumu da
> belirtmem gerekiyor pspec.xml içerisinde.

 birden fazla lisans yazabilirsin pspec.xml de (bilmiyorum sorduğun bu mu)

> Ama "Freely redistributable
> without restriction" diye bir lisans yok ve bu şekilde yazarsam da
> commit edemiyorum zaten...

 onun için freedist [1] kullanıyorum ben paketlerde

[1] http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pisi/licenses/freedist