[Gelistirici] ikibindokuz bootstrap

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Mar 2009 Paz 17:24:57 EEST

 Merhaba,

 Bilmök'te toplantıya katılan geliştiricilere dağıttımız 2009 için
bootstrap işlemi yapılmış bir kurulum ISO su hazırlamıştım. Component
işleri, depo konuları vs. derken bu kadar süreceğini tahmin etmediğim
bir zaman geçti. Daha önce deponun adını koyup farmı hayata geçirip
daha güncel bir ISO hazırlamak istiyordum ama ha bitti bitecek derken
bugüne sarktı.

 CD normal 2008.2 kurulum yapısı içeriyor, ancak kurulan paketler
bootstrap edilmiş haliyle 2009 için temel geliştirme araçları.

 system.base
 system.devel
 vim
 subversion
 sudo
 screen
 tree

 ve bir kaç araç daha içeriyor. İçerideki paketlerin bazıları güncel
olmayabilir ancak aradan geçen sürede büyük bir değişiklik olmadı.

 Şu depo işleri bitip 2009 deposu açılınca daha güncel bir CD
hazırlayacağım.

 [1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/

 afiyet olsun,