[Gelistirici] gtk 2.14 gecisi?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
21 Mar 2009 Cmt 12:55:26 EET

Doruk Fisek wrote:
> Wed, 04 Feb 2009 08:52:21 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Ping?

Valla ben kurdum kullandım kendi sisteminde bir sorun görmedim ancak
2 depomuz var, bütünlüğünü benim bu testim garanti edemez.

ayrıca gtk2'ye <Replaces>gail</Replaces> yazınca, pisi gail'i kaldırmıyordu
update esnasında son denediğimde.
Conflicts yazmak da bunun doğru çözümü değil diye biliyorum,
gail paketinin işlevi gtk2 tarafından sağlanıyor çünkü bu sürümden itibaren.

Yani dediğim gibi nasıl yapmak gerek bilmiyorum.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>