[Gelistirici] Yeni uygulamalarımız için öneri/hata raporlamak

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Mar 2009 Cum 22:02:32 EET

On Friday 20 March 2009 21:40:09 Onur Küçük wrote:

>  aslında geliştirici listesinde konuşabiliriz, ki henüz hazır olmayıp
> denenmesini istediğimiz araçları da sık sık bu listede konuşuyoruz

Bende böyle düşünüyorum, ne bana ne de hata kayıt sistemine
geliştirilmekte olan bir araç ile ilgili yorum/öneri gelmesi manasız geliyor
bana, eğer bir proje yeterince büyürse ve geliştirici sayısı artarsa o proje
için de ayrı bir mail listesi açmak gayet mantıklı bir fikir ;)

--
Gökmen GÖKSEL
Pardus Geliştiricisi