[Gelistirici] Review mesajını atarken, paketin hangi depoya gideceğini belirlemek

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Mar 2009 Cum 00:07:24 EET

Merhabalar,

Şuan belirgin bir depo politikamız malesef yok. Göz kararı, paketin
alternatifinin olup olmayışı, gerekli bir paketin bağımlılığının olma
olasılığı vs. diye düşüne düşüne bir şekilde katkı mı yoksa resmi depoya mı
gideceğini karar verebiliyoruz; ama bazen bu kararların yanlış olduğunu da
görüyoruz.

Pyxdg paketi review'deyken katkı deposu mu yoksa resmi depo için mi review
istediğimi belirtmemişim. Dolayısıyla, gerekli OK'ları alıp "Contrib'e
gitti" diye mesaj atarken birilerin bu yanlış kararım için dürtmelerine pek
fırsat vermemiş oluyorum ve bunu bir ben yapmıyorum sanırım.

Kısacası, review'e bir paket alacağımız zaman, epostamızda hangi hangi depo
için review istediğimizi belirtmemizde fayda var.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net