[Gelistirici] [Stable] [merge] desktop/kde*/QtCurve-kde*

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
19 Mar 2009 Per 19:42:27 EET

2009/3/19 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

> Merhaba;
>
> Wednesday 11 March 2009 tarihinde, İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Bu paket benim sistemimde ekteki ekran görüntüsünde görebileceğiniz hataya
> yol
> açıyor, tekrarlayabilen var mı ?
>
> KDE4 üzerinde kullanan varsa orada durum nasıl ?

Güncelleme sonrası Kde3 ve 4 ile şöyle bir bakarak test etmiştim, kde3
olmadığından elimde bakamıyorum şimdi.

0.60 üstünden kısa sürede 4 sürüm geldi, kde4 paketini güncelledim de kde3'e
dokunamadım dün akşam, şimdi güncelliyorum develde bir de onunla
bakabilir misiniz ? Belki fark edilip düzelen hatalardan biridir.

Yeri gelmişken paketteki pardus teması yamasından kaynaklanan bir şey de
olabilir. Ben pardus teması varken ve yokken şöyle bir baktım dün bir fark
göremedim, itiraz eden yoksa yamayı da kaldıracağım.

Teşekkürler, iyi akşamlar.

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org