[Gelistirici] Sync sonrası Xfce4 ile ilgili hatalar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
14 Mar 2009 Cmt 22:44:16 EET

Merhaba;

Saturday 14 March 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> 1) Hatayı ben tekrarlayamadım ama Paket Yöneticisi'nde sol kolonda, Xfce
> Masaüstü seçeneği yok olmuş. Xfce paketleri Diğer seçeneğinde görünüyormuş.

> 2) libxfce4mcs, xfce-mcs-manager, xfce-mcs-plugins paketleri obsolete oldu
> ve contrib-2008'den inşa dosyaları da silindi. Buna rağmen depoda bu
> paketler görünüyor.

Tahminen ikisinin sebebi de aynı :  paketler distribution.xml'de obsolete
işaretli fakat index'e girmişler, index'te componentler de yok - ilk sorunun
nedeni de bu.

Türker, bu index oluşturulurken kaynak depo kullanılmamış - ilgilenebilecek
misin ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]