[Gelistirici] *la dosyaları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Mar 2009 Cmt 19:36:39 EET

Cumartesi 14 Mart 2009 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Hm bu sonuncuyu nasıl yapacağız? Binary bir dosya değil sonuçta, text
> dosyası la dosyaları.

file komutu ile birkaç deneme yaptım. Rastgele binary içeren ve text metin
içeren dosyalarla denediğimde libtool dosyası olmadığını anlayabiliyor. strip
için de file komutu kullanılıyor. Bunun için de kullanabiliriz.

Bir de tüm dizinler pisi/util.py altında strip_directory fonksiyonunda
geziliyor. Hatta orada da .la dosyalarındaki path'ler düzeltiliyor.
pisi/operations/build.py altında bir defa tüm dizinleri gezecek şekilde
düzenlesek daha iyi olacak gibi.