[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090310

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
11 Mar 2009 Çar 13:17:36 EET

Çarşamba 11 Mart 2009 günü (saat 12:28:02) Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:

Bu paket için test ekibi sadece kurulum testi yapacak diye biliyorum.

Bu paket ile ilgili bir hata varsa test deposunda durmasından çok test
ekibinin farkebileceği bir durum diye düşünüyorum.

Bu test deposunda biraz zaman geçirebilir.

Aynı şekilde bu paket de testçiler tarafından test edilerek bir hatası varmı
yokmu diye kontrol edilebilir. Bu paketi çok uzun bir süredir sorunsuz
kullanıyorum.