[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090310

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Mar 2009 Çar 09:08:00 EET

Merhaba;

Tuesday 10 March 2009 tarihinde, Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

Sadece conflicts -> cherrypy2 ise zaten cherrypy2 ile birlikte girmesi
mantıklı, ikisi birlikte girsin benim fikrim.

Ufak bir not : Listeye benim attığım maile cevap veren bir thread'in içindeki
maile beni CC'lemek, bu mail'in ilgili thread yerine inbox'ima düşüp gözümden
kaçmasından başka _hiçbir_ işe yaramıyor - lütfen bunu yapmayalım.
Geliştirici listesini takip ediyoruz, liste CC kullanmayalım diye var.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]