[Gelistirici] Fw: [Hata 9382] New: Problema s ustanovkoy

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
10 Mar 2009 Sal 18:41:23 EET

Salı 10 Mart 2009 günü (saat 18:30:46) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Biz Gökçen'le bakındık biraz google translate falan, rapordaki kelimeler
> hep .ru domainli yerlerde geçiyor.

Google translate Sırpça diyor otomatik dil algılama seçeneğinde. Ne kadar
doğru bilemiyorum. O hata raporundan algılayabildiğim şey /dev içeriği,
cdrom/disk ve Pojalusta falan filan.

sr0 ve cdrom/dvdrom linkleri oluşmuyor ya da oluştuktan sonra kayboluyor diyor
olabilir :)

Pojalusta da yanlış hatırlamıyorsam "lütfen" anlamına geliyordu.

DUPLICATE işaretleyelim kurtulalım derim heh.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>