[Gelistirici] *la dosyaları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Mar 2009 Sal 18:31:06 EET

On Tue, 10 Mar 2009 12:23:09 +0200
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> Bunu hem autotools hem de cmaketools ActionsAPI modüllerine
> eklemeliyiz bence de.

 mmm sanırım bütün configure betikleri disable-rpath desteklemiyor.
Gentoo da econf a öntanımlı parametre vermek yerine bir sürü pakette
elle vermek zorunda kalmışlar, bir seri yazılımın hata takip
sisteminde de "disable-rpath çalışmıyor / parametre pörtlüyor"
girdileri gördüm. Diğer dağıtımlarda da disable-rpath verildiğini
gördüm.

 Biz öntanımlı yaparsak nasıl olur bilemedim. Bunu derleme
sisteminde öntanımlı yapan dağıtım var mı ?

 actionsapi ye ekleyip denesek mi

 Şuralarda da bir iki bilgi var

 http://wiki.debian.org/RpathIssue
 http://blog.flameeyes.eu/tag/rpath