[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090310

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
10 Mar 2009 Sal 15:29:26 EET

2009/3/10 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> programming/languages/python/cherrypy
>
> Bu arkadaşlar daha dün derlendi, test deposunda biraz daha kalmalılar
> bence.

iyi güzel diyorsun da, cherrypy'da sadece cherrypy2 depoya girsin diye
conflicts tag'i eklendi, başka bir değişiklik yok. Test deposunda test
edilecek bir yanı bence yok. Paketçisi olarak test deposunda boşu boşuna
iş/güç/zaman kaybı yaratmasını istemiyorum. ACK/NACK kararını bir kez daha
gözden geçirebilir misiniz?

teşekkürler, iyi çalışmalar.

-serdar