[Gelistirici] ACK/NACK sürecine davet mailleri

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
8 Mar 2009 Paz 17:29:20 EET

Selamlar,

Bir ara güncellediğim bir oyunun test sürecine katılması için "en son ne zaman
ACK verdim ve paketin kararlı depoya geçişi ne oldu" diye aramam gerekti.
Süreçlar arasında kayboldum, ya da KMail'in azizliğine uğradım bilemiyorum.
ACK/NACK'e çağırırken maillerin konusuna bir düzen getirebilir miyiz? Örneğin:

To:gelistirici at pardus.org.tr, pardus-devel at pardus.org.tr
Subject: [200X][ACK/NACK] YYYYMMDD

Merhaba / Hi;

200X-test deposunda bekleyen paketler için ACK/NACK lütfen, son tarih DD
MM YYYY, HH:mm.

ACK/NACK for new packages in 200X-test repo, reply before DD MM YYYY,
HH:mm (GMT+2) please...

a.pisi
b.pisi
[...]

Şu anda kullanılan mail gövdesi gayet açıklayıcı ve sade, bu güzelliğe Subject
de eklenirse çok güzel olur.

Bunu neden öneriyorum: Son zamanlarda yapılan pardus-devel listesinin de TO ya
da CC alanına eklenerek ACK istemelerde, yeni gelen ACK maili, bir önceki ACK
döneminin threadine giriyor, ne nerde kim kime ne demiş karışıyor. Özgün bir
konu seçerek bu karışıklık önlenebilir sanıyorum.

Bir diğer ihtimal, sorun benim KMail ayarlarımda ise ve buna çözümü olan varsa
dinlemek isterim :) .

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>