[Gelistirici] son tartışma üzerine

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Mar 2009 Paz 16:37:10 EET

Gürer Özen wrote:
> Sevgili Tübitak çalışanı arkadaşlar,
>
> İş yükünüzün ve benzeri sıkıntıların sebebi bu listedeki gönüllü
> geliştiriciler değil, o yüzden onlara karşı savunma modunda ve sert şeyler
> yazmayın lütfen. Onları kaçırmanız sadece iş yükünüzü arttıracak, size de hiç
> bir şey kazandırmayacaktır.

Dediklerinin hepsine katılmamla birlikte tartışmanın çıkış noktasıyla varış noktası
arasındaki sapmada herhangi bir katkım olduğunu hiç düşünmüyorum.

Ayrıca kimse iş yükünün ve benzeri sıkıntısının sebebinin gönüllü geliştiriciler
olduğunu söylemedi. Bunu böyle anlayan, hatayı biraz kendinde arasın, lütfen.

Thread'in ilk mesajına bakın, konuya bakın, bir de nereye geldiğimize bakın.
Ondan sonra niye her tartışmada X'ten yola çıkıp Y'ye geliyoruz acaba diye biraz
düşünelim, özeleştiri yapalım, düzeliriz belki.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>