[Gelistirici] debug paketleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
8 Mar 2009 Paz 01:15:08 EET

Sunday 08 March 2009 Tarihinde Doruk dedi ki:

> Otomatiklestirilemiyor mu bu is, yani 10 debug paketi hazirlamakla 2000
> paket arasinda bir fark olmamasi icin?

Yok otomatik zaten, generateDebug açılınca paketin derlendiği yerde hede.pisi
ve hede-debug.pisi diye iki tane paket oluşturuluyor. Farmın yapacağı da
oluşan debug paketini uygun yere koymak. Fakat, yüzlerce paketin debug
bilgisine hiç ihtiyaç duyulmayacak belki ama onlar için tekrar tekrar debug
paketleri oluşturulup bi yerlere taşınacak. Bir de bu paketlerin indexlenmesi
var, bu farmın derleme süresinin baya uzaması demek. Gereksiz gibi geldi bana
o yüzden öyle dedim.

Şöyle düşünelim, şimdiye kadar kim, hangi paketin debug bilgisine kaç defa
ihtiyaç duydu?

> Yani disk harcamak disinda bir insan is yuku yoksa (farm calissin, işi
> ne?!) hepsi icin uretelim. Kullanicilarin ana gelistiricilerine hata
> bildirebilmeleri icin de yararli olur.

Evet hepsi derlenmiş olursa direk şunu kur deriz kullanıcılara da, ama zaten
elle oluşturduğumuzu da kur diyebileceğimiz için dediğim sebepler bana
mantıklı geliyor.

--
Gökçen Eraslan