[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 20:00:28 EET

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Sat, 07 Mar 2009 19:21:14 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Valla acikcasi ben sitenin hazir oldugundan bile haberdar degildim.
> Daha once boyle bisi yapalim demistim, "yapiyoruz zaten" demisti
> Gokmen, sonrasi hakkinda bir bilgim olmadi. Gelistirici listesine
> yazdiniz da ben mi kacirdim?
>
> Bir de bunun Turkce'sini yapmak plan dahilinde mi?

Evet en nihayetinde Türkçe'ye çevirmek, İngilizce'ye çevirmekten daha
kolay olduğundan, biz bir İngilizce girişelim işe, sonra çevrilir diye
düşünmüştük galiba.

Zaten şu anda çok fazla bir şey yok, ben Wiki'deki yeni geliştirici
rehberini, biraz sadeleştirip koyuyorum. Arkasında SVN başvurusu,
paketleme rehberi, hata raporlama, hata çözme falan gibi bir çok
eksiği tamamlamayı düşünüyorum.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>