[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
7 Mar 2009 Cmt 14:14:00 EET

> samimi fikrimi söyleyeyim geliştirici ve bugzilla ingilizce olmalı, ben
> bizim yaptığımızı yapan bir dağıtım görsem küfreder giderim, yine iyi
> dayanıyorlar bence..
>
> iyi günler

Geliştirici için bende aynı fikirde sayılırım fakat bugzilla neden öyle
olmalı onu anlamadım.
Kullanıcıların yüzde kaçı ingilizce biliyor ki gelip hata girsinler yada
yeni paket isteği yapsınlar ?
Projenin amacına ters olur diye düşünüyorum. Belkide yanlış düşünüyorum :)

Saygılar...

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com