[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 13:17:33 EET

Arkadaşlar,

Tamam iki ayrı kullanıcı ve geliştirici listemiz var belki ne kadar ingilizce'yi
çok tercih etmesek de.

Ama iki ayrı bugzilla veritabanımız yok. Yabancı kullanıcılara acı çektirmenin de
manası yok. Bu kadar amatör bir yaklaşım içinde olmamalıyız. 1000'e yakın açık hata
var en fazla 50 tanesi ingilizce. Yabancı biri geldiği zaman ne yapacağını bilmiyor.
Hata takip sistemlerinin birinci kuralı, "yazmayı düşündüğünüz şey raporlandıysa
lütfen tekrar hata açmayın, iyice arayın" dır. Biz bu ilk kuralı bile çiğniyoruz
çatır çatır.

Lütfen, ingilizce bilen arkadaşlar, yorumlarını, hatalarını, başlıklarını
ingilizce yazsınlar, kimse utanmasın çekinmesin, kötü ingilizcesiyle de
yazsın. Lütfen.

Burda konunun Hüseyin'le alakası yok, görünce aklıma geldi, 3-4 ay önce de
ilgili bir e-posta atmıştım, kimse cevap vermemişti. Tekrar söyleyeyim dedim.