[Gelistirici] Flash Player

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 11:49:31 EET

Friday 06 March 2009 Tarihinde Serbulent dedi ki:
> Sorun bende de sürüyor. Şu postInstall a koyduğumuz nvidia kartlar için
> flash kapatma hackini geri getirsek nasıl olur ?
>
> Kötü bir çözüm olduğunun farkındayım ama son kullanıcıların çok yaptığı bir
> iş flash ile video izlemek. Nvidia bu işi temizleyene kadar böyle idare
> edelim bence...

+1. Ben de başından beri o betiğin kalması taraftarıyım. Firefox'ta video
izlerken insanların tarayıcıları çöküyorsa, biz de farkındaysak ve iyi ya da
kötü bir çözümü varsa, kesinlikle düzeltmeliyiz diyorum.

Sonuçta /home altına müdahale edip, adamın özel bilgilerini kendi sunucumuza
göndermiyoruz ki yahu, Flash isimli aptal, kapalı, hiç bir şeye izin vermeyen
ama mecburen kullanmak zorunda olduğumuz bir uygulamanın ayarlarını
değiştiriyoruz. Bu durumda /home'a girip ayar değiştirmek Flash'ın ayıbı,
bizim değil :)

--
Gökçen Eraslan