[Gelistirici] Test süreçleri için yeni süreç tasarım taslağı

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
5 Mar 2009 Per 16:17:53 EET

Merhaba,

Daha önce özetlediğim geliştirici görüşlerinden yola çıkarak [1], bir
gereksinim belgesi oluşturmuştum [2]. Bu belgeyi temel alan yeni bir test
süreci tanımlamaya çalıştım [3]. Buradaki tartışmalarla şekillenecek pek çok
ekleme çıkarma ve değişiklik yapılabilir süreçte. Taslakla ilgili
olumlu/olumsuz eleştirilerinizi bekleriz.

[1]
http://tr.pardus-wiki.org/Test_S%C3%BCreci_i%C3%A7in_%C3%96neriler

[2]
http://tr.pardus-
wiki.org/Kararl%C4%B1_S%C3%BCr%C3%BCm_%C4%B0%C3%A7in_Test_Sistemi_Gerekleri

[3]
http://tr.pardus-wiki.org/Test_S%C3%BCreci_Tasla%C4%9F%C4%B1