[Gelistirici] r21707 - trunk/python-modules/pardus-python/pardus

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
5 Mar 2009 Per 13:34:06 EET

2009/3/5 Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com>

> Elbette tüm exception'lar doğru düzgün yakalanmalı, o kodda bir dünya
> exception nasılsa olmaz diye yok sayılmış.
> Daha önce Bahadır config ve db işleri yapan kodlar tekrar yazılacak
> demişti, hata girsek milletin işi gücü olduğundan nasılsa
> tekrar yazılacak diye geçiştirilebilirdi. :-) Benim de hepsini düzeltecek
> vaktim yok, dikkat çekmiş oldu en azından :D

Bu basit eksiklik kullanıcıya oldukça ciddi bir sorun olarak yansıyor.
Herhangi bir profil dosyası bozuksa bilgisayar açılmıyor ve normal bir
kullanıcının bu durumda elinden _hiçbir şey_ gelmiyor. Kullanıcı açısından
bakınca geçiştirilecek bir şey değil bence hatta bu yamayı en kısa zamanda
depoya sokmalıyız gibi geliyor bana.

Türker