[Gelistirici] r21707 - trunk/python-modules/pardus-python/pardus

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
5 Mar 2009 Per 08:53:19 EET

2009/3/5 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Perşembe 05 Mart 2009 tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları
>  Şu an sadece Net.Link betikleri mi iniutils kullanıyor bilmiyorum; ama bu
> çözüm ve hatta bu hata mesajı bu modülü kullanmak isteyecek başka
> uygulamalara
> uygun olmayabilir.
>
> Sorun __unlock edilmeme sorunu ise __unlock'ın finally bloğu içine alınması
> da
> bir çözüm olabilir. Exception'ı bu modülü kullanan kod yakalasa daha iyi
> olur
> bence.

Sorun boot aşamasında yakalanmayan her exception'ın boot sürecini
durdurması, dolayısıyla iniutils'i boot aşamasında müdür,
daha sonra tüm network betikleri, ve bilmediğim belki başkaları kullanıyor
..
Rahatsız edici olan düzgün şekilde hatayı bildirememek ama başka nasıl
bildirilir bilmiyorum.
Bu haliyle müdür ve network-manager tarafında sorun yaratmadığını ( sadece
gözle ) gördüğümden commit ettim. Bir de iniutils'in sadece /etc/network
betiklerinde kullanıldığını, bu betikler bozuksa sadece profillerin
kaybolduğunu düşündüğümden, söylediğini düşününce başka uygulamalar da
kullanıyorsa gerekli değişikliği yapmak lazım elbet ..

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org