[Gelistirici] Devel ve contribden bazı paketleri üzerime alıyorum

Güngör Erseymen gelurine at gmail.com
5 Mar 2009 Per 00:09:14 EET

2009/3/3 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>:

> Güngör mpd'yle beraber bir de libmpd ve benzeri bakıcısız mpd paketlerini de
> alırsan çok daha güzel olur bence. Bir bütün halinde hepsiyle ilgilenmiş
> olursun.

Doğru diyorsun ben onu unutmuştum. Kullandığım istemci libmpd'ye
ihtiyaç duymayınca sisteme kurmamıştım :)

> Bir de mpd.conf'ta mixer "software" gibi bir satır var, onun başındaki
> diyezi kaldırmanı öneririm. Pulseaudio'ya geçtikten sonra mpd istemcilerinin
> ses seviyesi ayarlaması işlevsiz kalıyor; ama o dediğim satırdaki diyezi
> kaldırırsan yine seviye ayarlanabiliyor.

Ok, güncellerken bunuda yaparım. Mpd 14.2 stable sürümünü çıkarmış biz
hala 13 lerdeyiz mpd.conf yapısı değişmiş olabilir tam bakamadım, bir
kaç gün ilgilenemiycem ama daha sonra hepsini hallederim ;)

--
Güngör Erseymen