[Gelistirici] Çeviri işleri

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 22:51:17 EET

On Monday 02 March 2009 21:33:46 Gökçen Eraslan wrote:
> Monday 02 March 2009 Tarihinde Ozan dedi ki:
>
> Turbogears şurda[1] var. Ayrıca, paketin 8 tane filan bağımlılığı da
> review'da şu anda, Fethican onları bekliyor olabilir turbogears'ı koymak
> için.

Ben de mail atmayı düşünüyordum bu paketler için. Herkesin işi başından aşkın
farkındayım ancak hızlıca bir review alıp paketleri depoya sokabilirsek,
smolt için server kurma çalışmalarına bir adım daha yaklaşmış olacağız. Şu
anda sadece bağımlılıkları var reviewda, birazdan turbogears'ı da koyarım.

> [1]http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/staj-
> projeleri/paketler/fethican/turbogears/

Bu adreste paketlerin eski halleri var. Artık oyunalanımda devam ediyorum bu
paketlerin bakımına.

İyi çalışmalar.
--
Fethican