[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 15:47:24 EET

2009/3/3 Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com>:

> Üslubumda bir sorun mu var ?

> Şuradan

Alias olsa da header'da gmail gözükecek diye bildiğim için o şekilde
yazmıştım ve sonraki mailim de zaten kabul ettim yanlış bildiğimi.
Senin cevabın, benim o açıklamamdan önce olduğu için yanlış bilmiş
olduğumu bilmiyor olabilirsin. Fakat, Tekman ve Bahadır'ın maillerine
baktığımda onların beni hiç bir şekilde yanlış anlamadıklarını ve
gayet üslublu cevap verdiklerini gördükten sonra, senin hala flame
çıkartmaya yer arar bir üslubun olduğunu düşünüyorum.

> Tekrar üslubumda bir gariplik mi var

Evet, var. Bu listede üslubuna dikkat etmeden yazıyorsun ve bu beni
rahatsız ediyor. Eminim başklarını da rahatsız ediyordur.