[Gelistirici] 28 Şubat - Geliştirici Toplantısı Tutanağı

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 15:30:35 EET

2009/3/3 Isbaran Akcayir <isbaran at gmail.com>:

> Burada sence ne olduğu değil geliştirici denen insanların işini görüp
> görmeyeceği önemli.
> Bir geliştiricinin pardus.org.tr alanında varlık göstermesi sadece upstream
> ya da başka projelerle
> Pardus ile ilgili irtibata geçtiğinde geliştirici kimliğini göstermesi için
> gereklidir. Alias bu işi gördüğüne göre
> görevini yerine getirebilen en basit ve kullanışlı çözümdür.

İşbaran üslubuna dikkat etmeni rica ediyorum. Yukarıda bahsettiğin
"gereklilik" harici bir amacım olduğunu mailimdeki hangi cümleden
çıkardın ki "sence ne olduğu değil geliştirici denen insanların işini
görüp görmeyeceği önemli" diyebiliyorsun? Flame çıkartmaya yer ararmış
gibi, bu şekilde bir üslup takınmayı bırak artık!