[Gelistirici] Çeviri işleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Mar 2009 Pzt 19:39:38 EET

Eren Türkay wrote:

> Django ile geliştirilmesi harika olmuş, screenshotlarından gördüğüm
> kadarıyla işimize çok yarayacak bir proje gibi görünüyor. :)

Hem Türker'in dediğini hem bunu kurcaladım biraz, ikisinin de bir sürü
bağımlılığı var.

Transifex daha fazla sürüm çıkaran, ve fedoranın kullandığı bir şey.
ama pootle da fena değil gibi duruyor.

Transifex'in TurboGears bağımlılığı var. Fethican'ın playground'unda
bulamadım paketi o yüzden deneyemedim.

İlgilenmek isteyen var mı transifex/pootle ile?

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>