[Gelistirici] paketler.pardus.org.tr ile ilgili bir öneri

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 13:36:50 EET

Selam;

2009/3/2 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> paketler arayüzünün tamamen elden geçmesi ve modern bir yapıya kavuşması
> lazım
> şu an hakikaten cok ilkel bir durumda oldugunu düsünüyorum. Bu teker teker
> isteklere cevap vermek yerine, beklentilerimizi yazalım ve ilgilenmek
> isteyen
> biri var mı onu görelim derim.

genel fikirleri alma açısından liste cehenneminde kaybolur bu tartışma
korkusuyla wiki'ye aktardım. Geliştirici ile ilgili pardus belgeleri altında
da linkini koydum.

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Paketler.pardus.org.tr%27deki_degisiklikler

çok çabuk, alelade bir taslak oldu, değiştirmekten, geliştirmekten
kaçınmayınız efenim ;)

genel değişiklik yapılması çok uzun sürecekse 1-0 olsun bizim olsun
mantığıyla ufak tefek işlerin yansıtılması taraftarıyım ben.. Öbür türlü
tartışmanın içinde boğuluyor öneriler..

-serdar