[Gelistirici] Merhaba Geliştirici Listesi

seval unver svlunver at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 11:01:59 EET

Merhaba,

Bu sabah Erkan Tekman ve BİLMÖK ile ilgili haberleri araştırırken birden bu
mail listesi ile karşılaştım. Kullanıcı listesine zaten üyeydim ama bu
listeye üye olmak beni çok mutlu etti. Bilmök'teki Pardus seminerleri ve
ardından yapılan Pardus Geliştirici toplantısı ile ilgili hiç bir yerde
haber bulamadım. Elinizde varsa veya bir yerlerde okuduysanız bana burdan
bildirebilir misiniz?

Pardus gibi dev bir projenin BİLMÖK'e Platin sponsor olması çok güzeldi.
Bİlgisayar Mühendisliği öğrencilerinde güzel bir etki bıraktı. Pardus'un da
müthiş bir reklamı oldu. Yalnız bu reklamın devamı gelmesi gerekir. Yani
BİLMÖK geçti gitti diye Pardus'un unutulmasını istemiyorum. Resimleriniz ve
seminer bilgilerinizi bizlerle paylaşın.

Herkese kolay gelsin.

--
Seval Ünver
TOBB ETU Computer Engineering