[Gelistirici] Icon tagı olmayan uygulamalar..

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 02:20:27 EET

2009/3/2 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> desktop/kde? dışındaki dizinlerde betikle app:gui filtrelemesi ve bu
> paketlerden çıkan .png, .svg ikonlarının listesini alabiliriz kolayca.

Yalnız bu .svg ile ilgili bir sorun vardı sanırım, şimdi tekrarlamayı
denemedim ama eğer hala devam ediyorsa diye sorunu yazayım. svg uzantılı bir
resim dosyası adını Icon tagi içine yazınca (/usr/share/pixmaps içinde olsa
bile),  package-manager'da simgesi çıkmıyordu.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net