[Gelistirici] paketler.pardus.org.tr ile ilgili bir öneri

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 01:51:52 EET

Ozan Çağlayan wrote On 02-03-2009 01:16:

> paketler arayüzünün tamamen elden geçmesi ve modern bir yapıya kavuşması lazım
> şu an hakikaten cok ilkel bir durumda oldugunu düsünüyorum. Bu teker teker
> isteklere cevap vermek yerine, beklentilerimizi yazalım ve ilgilenmek isteyen
> biri var mı onu görelim derim.

1)pspec.xml ve translations.xml dosyalarındaki summary ve description
taglarina bakan bir arama bölümü eklenebilir. Bulunan paketlerin hangi
depolarda olduğu ve içerilikleri gösterilebilir.

2)ortak olarak packages.pardus.org.tr adresini kullanalım. Tarayıcının
yerelline bakarak sayfa dili değişebilsin. Bu sayede başka dillere
destek vermek daha kolay olur.

3)İkili paket güncellemelerini gösteren bir yer eklenebilir. RSS de
olursa daha güzel olur :)

İyi çalışmalar.