[Gelistirici] Icon tagı olmayan uygulamalar..

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
1 Mar 2009 Paz 21:54:31 EET

Pazar 01 Mart 2009 günü (saat 21:28:19) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Sun, 1 Mar 2009 21:27:38 +0200, Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr

> app:gui olduguna gore menuye yerlesiyor olmali. Menude de bir simgesi
> vardir, o simge menuye konabiliyorsa, paket yoneticisine koymak icin de
> yeterince kesin ve net bence.
Konuyu buradan anlamak ne büyük bir meziyet yahu :)

Buradaki kesinlik ve netlik uygulamanın ikonunun ne olacağı ile ilgili;
kdepim4 paketi app:gui ve içinden bir çok uygulama çıkıyor, (kmail, kontact,
knode ...) hangisinin ikonunu koyacaksın ? İşte buna paketçisi karar versin
dedim. Ama X-Chat 'in ikonu belli bunun için geliştiricisinin verebileceği bir
karar yok, bunları değiştirmekte de bir sakınca olmaz dedim.

--
Gökmen GÖKSEL