[Gelistirici] Contrib deposundaki Kino paketi

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 00:26:46 EEST

2009/6/28 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Sun, 28 Jun 2009 16:44:36 +0300, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

> Incelemedim programi ama direkt video'yu DVD'ye yazmak icin kullaniyor
> olabilir.
>
> "Default CD/DVD yazma araci" gibi bir kavram var mi bilmiyorum ama varsa
> spesifik bir CD/DVD yazma araci yerine onu calistirsa daha iyi olabilir.

Aklın yolu bir, bence de öyle olması lazım; vakit bulup bu hafta içinde
inceliyyim paketi.. Bu arada Sevgili Anıl Özbek de sağolsun, Türkçe
çevirilerini gönderdi, zamanında bir ara uğraşmış. Eksik olan çevirileri de
tamamlayıp paketi güzelce Türkçe desteği verir hale getirmeye çalışacağım.

--
- Serdar Dalgic