[Gelistirici] qt ile ilgili sorunlar ?

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
27 Haz 2009 Cmt 22:00:52 EEST

2009/6/27 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:
>  Yanlış hatırlamıyorsam salı günü debug flag larını açtık contrib de.
> Ama debug flaglarının birşeyleri bozması pek aklıma yatmıyor.
>
>  O sırada webkit-gtk ile ilgili de bir sorun vardı, yeni sürümü de eski
> sürümü de build nosu 1 di, farm da eski sürümü kuruluydu. Belki bundan
> bi titreme yapmıştır.

Geçtiğimiz hafta içinde farmda arka arkaya 2 bug'a denk geldik.

Önce paketlerin inşa numaralarının artmadığını farkettik. Bu pisi ve
farm betiği ayarlarındaki bir çakışmadan kaynaklıymış.

Salı günü contribte delta ve debug desteğini açtık ve ardından da mass
rebuild yaptık.

Bahsedilen sorun bu arada ortaya çıktı.

Ama daha sonra mass rebuild sırasında daha ciddi bir sorun olduğunu,
derlenen paketlerin sisteme kurulmadığını farkettik.

Bu sorunu da çözdükten sonra eski derlenen tüm paketleri sisteme kurup
yeniden paketleri derledim.

Arada meydana gelen titreme farm betiğindeki sorunlardan da olabilir.
Derlenen/kurulan paketlerin karışması vs. gibi.

Şu an bu hataları test edemiyorum. Depodaki paketlerde farm betiğinden
kaynaklı bir sorun olmadığını düşünüyorum. Tekrar deneyebilirseniz
sevinirim.

Türker

Türker