[Gelistirici] Contrib deposundaki Kino paketi

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
27 Haz 2009 Cmt 14:57:01 EEST

2009/6/27 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> da

> kdenlive var aslında. Ama iyi bir uygulamaysa, upstream'i aktifse
> alınabilir.

kdenlive da güzelmiş. Ya sanırım bu tarz uygulamaların sadık kullanıcıları
oluyor, aynı işlevi yapsalar da favori programlarını kullanmayı tercih
ediyorlar. Kino'yla da bir hata kaydı sonrası tanıştım, bir kullanıcı
kitlesi olduğunu düşünüyorum. Gnome programı bu arada Kino, GTK +2.0
kütüphanelerini kullanıyor. Upstream'den[1] takip edebildiğim kadarıyla da
aktif geliştiriliyor. Türkçe çevirileri pek iyi değil ama gördüğüm
kadarıyla.

Ortaya sorayım o zaman, ne dersiniz, contrib'de kalsın mı, taşıyayım mı?
contrib'de bırakıp çevirileri düzeltildikten sonra da taşıyabilirim. sanırım
böyle daha uygun olucak, ama aksini düşünen varsa belirtsin lütfen.

[1] http://www.kinodv.org/
--
- Serdar Dalgic