[Gelistirici] root dizininde yer sorunu?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 20:04:55 EEST

Az önce hacimli bir paket derlerken KDE birden kapandı ve açmak mümkün olmadı, uygulamar vardı ama
pencere yöneticisi yok oldu. Reboot denedim kdm login'e dönüp durdu. Root dizininde yer kalmadığını
fark ettim. Yer açınca düzeldi haliyle.

Bu konu daha önce konuşulmuştu ama bir netice çıkmadı sanırım. 2009 için bir çözüm üretmek
mümkündür, home dizininde son durum nedir bilmiyorum ama aniden ve hiçbir uyarı olmadan KDE'nin
gitmesi bana pek kullanıcı dostu gibi gelmedi. En azından, "yerim yok burda, kapatıyorum dükkanı"
gibi bir uyarı verebilse ?

---
Mehmet Nur Olcay