[Gelistirici] Perl/Python paketleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Haz 2009 Per 21:55:24 EEST

On Thu, 25 Jun 2009 19:46:38 +0300
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Evet o da bi an kafam karıştı acaba yazıyor muyduk yazmıyor muyduk
> diye. Sanırım yazmıyorduk, çünkü yazınca sistemden siliyordu depoya
> bakmaksızın. Türker sadece ikili paketleri silip tekrar indeks
> oluşturuyordu sanırım.

 obsolete yazmıyoruz, obsolete repo bazlı olmadığı için obsolete
yazılan paketler diğer depoda da olsa sistemden kaldırılıyor

 derlenmiş paketleri Türker bana haber ettiğinde benim farm a alıp bir
de orada derleyeceğim, farm derlemesi bitince Türker contrib deki
paketleri silip tekrar indeks oluşturunca iş tamam