[Gelistirici] qt ile ilgili sorunlar ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Haz 2009 Per 10:16:34 EEST

On 25 Haziran 2009 Perşembe 09:42:09 Faik Uygur wrote:
> Perşembe 25 Haziran 2009 günü (saat 08:48:02) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>
> Davranışı revert ettim.
>
> Author: faik
> Date: Thu Jun 25 09:38:01 2009
> New Revision: 24030
>
> Modified:
>    trunk/pisi/pisi/cli/install.py

 Buildfarm kodunda da ilgili ayarı yapıyoruz, çift dikiş oldu.

 2009 farm a kendi paketler dizinini repo olarak ekleyip güncelleme yaptırdım,
güncelleme listesindeki paketlerin bir kısmını (arada alakasız olduğundan emin
olduklarımı çıkararak) baştan derlemeye verdim. Sorun 18 Haziran 18:30'dan
beri varmış,o zamandan beri stable  a girip de tekrar derlenmesi gerektiğini
düşündüğünüz paket varsa haber ediniz.

 Contrib de de aynı sorun olmuştur, mass rebuild bu yüzden sağlıklı olmamış
olabilir. Türker ne dersin ne yapalım ?