[Gelistirici] [paketler-commits] r70929 - in 2009/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace: . files/pardus

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
24 Haz 2009 Çar 20:10:15 EEST

Çarşamba 24 Haziran 2009 günü (saat 16:19:34) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Çok kalın olmadı mı panel yaw?

Default(35px) yüksek çözünürlükler için çok ince kalıyor bence, o yüzden
değiştirme ihtiyacı hissettim. Yeni kurulumlarda ilk yaptığım iş paneli
çekiştirmek. Daha rahat görülmesi için screenshotlar koydum: 35px[1], 45px[2]
ve 50px[3] panel görüntüleri.

Belki de hardcoded olması asıl sorun. Mesela şöyle bir şey yapsak:

In [1]: fun = lambda height: max(35, int(height/18.0))

In [2]: fun(900)
Out[2]: 50

In [3]: fun(768)
Out[3]: 42

In [4]: fun(640)
Out[4]: 35

In [5]: fun(600)
Out[5]: 35

Ya da %5'lik yer verebiliriz:

In [1]: fun = lambda height: max(35, int(height/20.0))

In [2]: fun(900)
Out[2]: 45

In [3]: fun(768)
Out[3]: 38

In [4]: fun(640)
Out[4]: 35

In [5]: fun(600)
Out[5]: 35

Ne dersiniz?

Not: Masaüstündeki firefox ve kopete simgelerini uzun zamandır böyle
kullanıyorum, paneli küçük göstermek için kullanılan hileler değil yani :)
Biliyorum art niyet arayan olmaz da, söyliyeyim dedim.

[1] http://imagebin.ca/view/Hx3fxz9.html
[2] http://imagebin.ca/view/SQQK1G.html
[3] http://imagebin.ca/view/aUOOHkH.html

--