[Gelistirici] Contrib mass rebuild

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
24 Haz 2009 Çar 12:27:34 EEST

2009/6/24 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>

> Merhabalar,
>
> Bir süredir Contrib-2009 deposunda inşa numaraları ile ilgili bir
> sorun vardı. Bugün sorunun buildfarm yazılımının ayarları ile pisi
> ayarları arasındaki bir çakışmadan kaynaklı olduğunu farkettik. Tüm
> paketlerin inşa numaralarının düzene girmesi için tüm paketleri baştan
> derleteceğim.

Derleme işlemi tamamlandı.

> Bu arada contrib-2009 deposu için de debug ve delta paketi desteğini
> açtık. Bu derleme sırasında bu paketler de oluşturulmaya başlanacak.

Debug ve delta paketleri de artık hazır durumda. Debug paketleri Taner'in
paketler.pardus.org.tr makinasına yapacağı eklemeler ardından ulaşılabilir
olacak.

> Tüm paketlerin derlenmesi depo eşleme zamanı ile çakışacağından
> contrib-2009 deposu bu gece paketler.pardus.org.tr sunucusu ile
> eşlenmeyecek. İşlem bittiğinde ya da yarın olağan saatte depoları
> eşleyeceğim.

Derlemenin bitmesinin ardından paketler.pardus.org.tr'yi güncelledim. Güncel
paketlere ve indexe ulaşabilirsiniz.

Türker